top of page

שאלות נפוצות

מי אנחנו?

מופט ישראל– נציגת MOFT העולמית בישראל.

האתר מוכר מעמדים לסלולר וגאדג׳טים איכותיים וברמת השירות הגבוהה ביותר.

באתר תוכלו לבצע קניות אונליין באמצעות כרטיס אשראי.

או דרך מוקד ההזמנות שלנו במס’ 054-5308505 או בוואטספ  או במייל לכתובת SUPPORT@AMGROUP.CO.IL.

המוצרים שרכשתם נשלחים אלייך כחבילה באמצעות שירות השליחויות שלנו או באיסוף עצמי במחסן שלנו בבת ים.

קניה באתר

מדוע לקנות באינטרנט?

קניה באמצעות האינטרנט יעילה, נוחה וחוסכת זמן רב. כל שאתם זקוקים לו הוא חיבור לאינטרנט בנייד, בבית, במשרד או בכל מקום אחר.

תוכלו כעת לבחור בפשטות את המוצרים הרצויים מתוך מאות המוצרים הקיימים בהיצע המגוון של מופט ולקבלם עד פתח הבית. הצוות המקצועי שלנו ידאג לשלוח אליכם את המוצרים שבחרתם במהירות, בקלות וללא מאמץ. תהנו.

יש לכם חנות/ סניף לא באינטרנט?

תוכלו לרכוש או באתר או להגיע פיזית אלינו (בתאום מראש) ולשלם במקום.

את המוצרים שלנו כל אחד יכול לרכוש מכל מקום בארץ. תהיו בטוחים שהחבילה של מופט תנחת אצלכם במהירות, במקום ובזמן שנוח לכם!

ואם רכשתם אבל לא בא לכם על משלוח, בא לכם לאסוף בעצמכם את המוצרים שרכשתם, אין בעיה בכלל! בעת ההזמנה, בחרו באופציה של איסוף עצמי. כשהזמנתכם תהיה מוכנה ,

תקבלו הודעה במייל שהזמנה מוכנה לאיסוף - בבקשה לא להגיע לחנות ללא תיאום מראש .

נקודת האיסוף שלנו נמצאת ברחוב בן גוריון 41, בת ים. 

שעות פעילות החנות הם בימים א עד ה משעה 10 בבוקר ועד  17 בערב

איך מבצעים הזמנה באתר, והאם צריך להירשם לאתר לשם כך?

אפשר לבצע את ההזמנה כאורח. כדי לבצע הזמנה מהאתר עליכם ללחוץ על כפתור “הוסף לסל” שמופיע מתחת למוצר אותו אתם רוצים לקנות. כפתור זה יוביל אתכם לסל הקניות, שם עליכם לבחור שיטת משלוח. לאחר מכן יש ללחוץ על כפתור “המשך לקופה” שיוביל אתכם לעמוד התשלום. בסיום מילוי פרטי המשלוח והתשלום – ההזמנה שלכם הושלמה. אתם לא חייבים להירשם כדי לקנות מהאתר והפרטים שתזינו במעמד התשלום ישמשו אותנו למשלוח הודעת סיכום על רכישת הפריט, משלוח החשבונית ושליחת החבילה.

האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית?

בוודאי.

במס’ 054-5308505 או בוואטספ  או במייל לכתובת SUPPORT@AMGROUP.CO.IL.

המוצרים שרכשתם נשלחים אלייך כחבילה באמצעות שירות השליחויות שלנו או באיסוף עצמי במחסן שלנו בבת ים.

אני רוצה להוסיף עוד מוצר אבל כבר סיימתי לבצע את ההזמנה.

יש לבצע הזמנה נוספת וליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו על מנת שנאחד בין ההזמנות במס’ 054-5308505 או בוואטספ  או במייל לכתובת SUPPORT@AMGROUP.CO.IL.

המוצרים שרכשתם נשלחים אלייך כחבילה באמצעות שירות השליחויות שלנו או באיסוף עצמי במחסן שלנו בבת ים.

לאחר שסיימתי לבצע את ההזמנה, ברצוני לשנות את שיטת המשלוח.

יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו על מנת שנעדכן את שיטת המשלוח הרצויה.

שימו לב שאם המשלוח יצא כבר לא יהיה ניתן לשנות את שיטת המשלוח - בדרך כלל הכל יוצא לכל המאוחר עד השעה אחת כ24 שעות לאחר רכישתכם.

ברצוני לשנות כתובת בהזמנה שביצעתי.

יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו על מנת שנעדכן את כתובת המשלוח הרצויה.

איך אני מקבל אישור על ההזמנה שלי?

אישור על הזמנתך הכולל את פירוט המוצרים וחשבונית יישלח למייל שלך מיד בתום ההזמנה באתר.

מדוע מוצר שרכשתי בעבר אינו נמצא באתר?

היצע ומגוון המוצרים באתר שיפי מתעדכן ומשתנה מעת לעת ולכן יתכן שהמוצר שנמכר בעבר אינו מוצע כעת למכירה. אם ברצונכם לוודא שמוצר מסוים אכן אינו מוצע למכירה כעת, תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו.

איך אוכל לדעת שקיבלתם את ההזמנה שלי?

מיד לאחר ביצוע ההזמנה תשלח אליכם מייל, בנוסף  מיד עם סיום העסקה ישלח אליך מייל הכולל את פירוט המוצרים וקבלה עבור המוצרים שרכשת.

מה אני עושה אם רכשתי מוצר והוא אינו מתאים לי?

במידה ואתה חש כי המוצר אינו לשביעות רצונך וברצונך להחליפו או לחזירו אין שום בעיה. אתה יכול להחזיר את המוצר ולקבל עליו זיכוי או להחליפו לפריט אחר. כל שעליך לעשות הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות - יש לשים לב שהמוצר לא נפתח והאריזה בשלמותה.

משלוחים

מתי החבילה תגיע אליי?

תלוי באיזו שיטת משלוח בחרת: שליח עד הבית מגיע לביתך עד 4 ימי עסקים (כמעט תמיד פחות).

במידה ובחרת בשיטת ״איסוף עצמי״ ההזמנה תהיינה מוכנה תוך כ48 שעות לכל היותר. במידה והינך זקוק למוצר באופן דחוף ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות ולהתריע על כך בטלפון.

כל מה שעלייך לעשות הוא לסמן בדף התשלום באיזה אופן תרצה לקבל את המשלוח. לבחירתך 20דרכי שילוח:

איסוף עצמי– המוצרים שרכשת יהיו מוכנים לאיסוף תוך 2 ימי עסקים בלבד! תוכל לאסוף את המוצרים ברגע שהזמנתך תהיה מוכנה, אנו נשלח אליך מייל ותוכל לגשת ולאסוף את ההזמנה.

שליח אקספרס עד הבית– המוצרים שרכשת יגיעו עד אליך עד 4 ימי עסקים בלבד! 

האם שירות המשלוחים מגיע לכל מקום בארץ?

אין מה לדאוג, שירות המשלוחים שלנו מגיע לכל היישובים ברחבי הארץ.

הזמנתי מכם חבילה, וקיבלתי מייל שאומר שהיא נארזה ונשלחה. איך אוכל לדעת מתי החבילה תגיע אליי?

במידה והזמנת משלוח עם שליח עד הבית – השליח יתאם עמך את הגעתו במספר הטלפון שהזנת. אם טרם קיבלת שיחת תיאום מהשליח, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות, ונבדוק עבורך עם חברת המשלוחים מתי בדיוק צפוי השליח להגיע.

המשלוח הגיע, אבל חסרים לי פריטים שהזמנתי. מה עליי לעשות?

אנו מתנצלים על אי הנוחות ונשמח לסייע. אנא פנו לשירות הלקוחות שלנו ונבדוק זאת.

ברצוננו לציין כי במידה ופריט מוזמן חסר, אנו יוצרים קשר טלפוני ומציעים חלופות.

קיבלתי במשלוח מוצרים שלא הזמנתי. מה לעשות?

עמכם הסליחה אנחנו מתנצלים על אי הנוחות ונשמח לסייע. אנא פנו לשירות הלקוחות שלנו ונטפל בכך בהקדם האפשרי.

יש לי התלבטות אם להזמין את השליח לכתובת מגוריי או לכתובת העבודה, מה כדאי לבחור?

המשלוחים מתבצעים בין השעות 8:00 ל-18:00, לכן מומלץ לבחור כתובת בה יהיה לך נוח לקבל את המשלוח במהלך שעות אלה.

איך אורזים את המשלוח?

הצוות המקצועי שלנו מקפיד על אריזת המוצרים בהתאם לסוג וגודל המוצר תוך שימוש במעטפה מיוחדת בעלת שכבת ריפוד פנימי של ניילון בועות להגנה על המוצר מפני נפילות או חבטות על מנת שיגיע אליך באיכות הגבוהה ביותר וללא פגמים, כפי שאנו מתחייבים. אם בכל זאת ישנה בעיה עם המוצר שקיבלת, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו שלח אלינו מייל.

החזרות והחלפות

הזמנתי פריט וברצוני להחזיר או להחליף אותו.

אין שום בעיה! ניתן להחזיר ולקבל את כספך חזרה, או להחליף את המוצר אותו רכשת ללא עלות. אם תהיה מעוניין במוצר אחר, תקבל קרדיט לקנייה נוספת באתר בסכום הפריט אותו החזרת. כמובן שאם תרצה בכך, תוכל לקבל זיכוי כספי בהתאם לתקנון החברה.

מספר המעקב מעיד על כך שהמוצר נשלח אך טרם קיבלתי את החבילה

במידה ומספר המעקב מראה כי המוצר נמסר ליעדו, אך בפועל לא קיבלתם אותו וטווח ימי האספקה עבר, אנא צרו קשר שירות הלקוחות שלנו

אבטחת מידע

האם האתר מאובטח?

בוודאי. אנו מבטיחים לך שהליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר ומאובטח באמצעות פרוטוקול SSL – כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר הינה מוצפנת כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר.

חיובים ותשלומים

איך משלמים באתר?

התשלום באתר מתבצע באמצעות כרטיס אשראי ישראלי.

האם אפשר לשלם במזומן?

כן, בהגעה למשרד בבת ים(בתיאום מראש).

האם יש סכום מינימום להזמנה?

לא. תוכלו להזמין בכל סכום, כל מוצר, לבחירתכם.

יש לי קוד קופון. היכן עלי להזין אותו?

לאחר הוספת הפריטים לסל הקניות, תוכלו להזין את קוד הקופון.

איך אוודא שלא חויבתי פעמיים?

המערכת מחייבת פעם אחת בכל הזמנה. במקביל מתבצעות בדיקות יומיות אוטומטיות המוודאות כי כל הזמנה חויבה פעם אחת ובסכום הנכון. כדי לוודא שלא ביצעת הזמנה כפולה, ניתן גם לבדוק את ההזמנה שלך וסכום החיוב באמצעות הקלקה על ״החשבון שלי״ (מצד שמאל למעלה) ולבחור ב״הזמנות אחרונות״. שם תראה את כל ההזמנות, הסטטוס שלהן ואת הסכום בו חוייבת עבור כל הזמנה.

לכל בעיה מוזמנים לפנות אלינו.

האתר לא מקבל את אמצעי התשלום שלי

במידה והתשלום לא עבר בהצלחה ואתם בטוחים כי הזנתם את כל הפרטים בצורה נכונה, יתכן שכרטיס האשראי שלכם חסום לביצוע עסקאות באינטרנט או שקיימת בעיה בכרטיס. תוכלו לנסות לרכוש את העסקה עם כרטיס מסוג אחר.

לכל בעיה מוזמנים לפנות אלינו.

כללי

מאיפה מגיעות התמונות אשר מוצגות בעמודי המוצרים

במרבית העסקאות מצורפות תמונות של המוצרים עצמם.

 במידה ולא עומדות לרשותנו תמונות מסוג זה, אנו נשלב תמונות להמחשה בלבד.

יש לי ביקורת על האתר / השירות

חשוב לנו שתיהנו מהמוצרים שלנו. לכן, במידה ומשהו לא הסתדר כמו שצריך ונתקלתם בקושי כלשהו בעת הרכישה, אנחנו נשמח אם תצרו עמנו קשר על מנת שנוכל לדאוג שמקרה זה לא יחזור על עצמו בשנית. במידה ויש לכם משהו חיובי לספר לנו נשמח מאוד לשמוע גם אותו!

תמיכה טכנית

אני נתקל בבעיות טכניות בעת הקניה באתר. מה עושים?

שירות הלקוחות שלנו ישמח לתת מענה על כל קושי או שאלה בנושאים הטכניים.

משפחת AM - היבואנים של מופט בישראל - מאחלת לך קניה נעימה ומהנה!

bottom of page