top of page
חיפוש
תמונת הסופר/תMOFT ISRAEL

חברת TGSOT בדקה ומצאה!


בדקנו: מעמד לניידים של Moft – מתקפל לכל מצב

קשה מאוד כיום לחברות להתבלט בין שלל האביזרים למכשירים הניידים. כמות המותגים היא עצומה והמוצרים די דומים. עם זאת מדי פעם צץ משהו מעניין באמת, או לפחות שונה, והפעם מדובר במוצר של מופט (Moft) המציעה מגוון של מעמדים לטלפונים, טאבלטים ומחשבים ניידים.

מופט החלה דרכה בפרויקט מימון המונים ב-Kickstarter עם מעמד מהפכני עבור מחשבים ניידים שאפשר לנייד ממקום למקום – כשהוא צמוד לחלק התחתון של הנייד כך שהוא זמין לשימוש בכל עת. משם היא התרחבה והיום יש לחברה מגוון לא קטן של מוצרים שחלקם הגיעו ארצה על ידי AMgroup ובחנתי יותר מקרוב בסקירה הזו.

מעמד למחשב מנייר

כשחושבים על ‘מעמד’ למחשב נייד או טאבלט, מדמיינים משהו קשיח ומסיבי, בטח לא מוצר שעוביו לא יותר מכמה מילימטרים. למעשה כשהוצאתי את המוצר הראשון מהאריזה, Invisible Laptop Stand, עלתה בי המחשבה למספר רגעים כי מדובר בלא יותר מחתיכת קרטון מעוצבת, שכן המשקל לא עובר את קו ה-90 גרם, או 143 גרם לזה של הטאבלטים. מבחוץ הוא עטוף בגימור דמוי עור ומבפנים, ומה שמספק את הקשיחות, זה סיבי זכוכית.

העובי הזה גרם לי לתהות כיצד המעמד מסוגל לעמוד במבחן המציאות ולהחזיק מחשב נייד השוקל 2 ק"ג ויותר. הרי בסופו של דבר אלה הוא מיועד להצבת מחשב על שולחן, בין אם זה לצורך הקלדה או לצורך צפייה כך שהוא צריך להבטיח שהמחשב לא יזוז ממקומו בזמן השימוש.







אבל לפני הבדיקה, צריך תחילה להצמיד אותו לחלק התחתון של הנייד. אני הדבקתי אותו ל-IdeaPad 3 של לנובו (Lenovo). מדובר במחשב עם מסך בגודל של 14 אינץ' ובמשקל 1.49 ק"ג. ההצמדה של Invisible Laptop Stand פשוטה למדי וכל שצריך הוא לקלף את המדבקה ולהצמיד אותו לחלק התחתון של המחשב הנייד, כמה שקרוב לקצה.





המעמד מציע שני מצבי עבודה: 15 מעלות ו-25 מעלות. בשני המקרים מדובר בזווית שנוחה להקלדה, אבל הראשון מעט נמוך יותר וסביר כי יתאים לרוב המשתמשים. השני יותר תלוי באופי העבודה או אולי בתצורת המקלדת במחשב הנייד. הפתיחה והסגירה מזכירה קצת קיפולי נייר, ויש גם מגנטים משולבים שעוזרים לשמור על הצורה בהתאם למצב העבודה.

בבדיקה המעמד נשאר יציב ביותר כאשר שתי הידיים מונחות על המקלדת ומקלידות. הוא כמעט שאינו זז ממקמו ואוחז במחשב בצורה מפתיעה למדי. עם זאת, כאשר מפעילים מעט יותר לחץ בחלק העליון של המחשב, לדוגמה בלחיצה על כפתור הכיבוי/הפעלה, אז המעמד יכול מעט להתנדנד.





המעבר בין מצבי השימוש קל ומהיר. קיפול של הרגלית הוא מהיר מאוד ולא דורש התעסקות רבה מידי. העובי הדקיק מאפשר להשאיר את המעמד מחובר כל הזמן למחשב ולקפל אותו כשאינו בשימוש כך שהוא איתנו בכל מקום.

המעמד מתאים למחשבים ניידים בגדלים של 11.6 עד 15.6 אינץ' ועד למשקל של 8 ק"ג. ההמלצה של היצרן הוא למחשבים ניידים בעלי שטח אחורי חלק ללא חורי אוורור. במקרה כזה, המעמד עלול לחסום את ספיקת האוויר למחשב ולהתחמם. מה שכן, מבטיחה מופט כי ניתן להעביר את המעמד ממחשב אחד לאחר בלי שהדבק ייחלש.





גם לטאבלטים וטלפונים

עבור הטאבלטים מציעה החברה את Moft X Invisible Tablet Stand, אבל במקרה הזה הוא מציע מגוון גדול יותר של זוויות עבודה. במצב מאונך, המתאים לצפייה בתוכן וידאו, ניתן להציב את הטאבלט בזווית של 30, 40 ו-60 מעלות. במצב אופקי אפשר להציב את הטאבלט בזווית של 25 מעלות, 40 ו-60 מעלות.






את ה- Snap Tablet לא מדביקים ישירות על הטאבלט שכן זה עשוי להפריע לאביזרים חיצוניים כדוגמת מקלדת או כיסויים. במקום זאת באריזה מגיע אביזר נוסף המוכנה Magic Snap Sticker, שזו מדבקת מגנט רחבה אותה מדביקים על גב הטאבלט או הכיסוי. כך ניתן לשלוף אותו ממקומו בזריזות, להעביר את הטאבלט ממעמד אחד לאחר או להצמיד אותו להדבקה מגנטית אחרת.





עבור הטלפונים מציעה מופט את MOFT X phone stand, שבדומה לשאר המוצרים מאפשר להניח את הטלפון בצורה אנכית או אופקית אבל בזווית בודדת של 60 מעלות. כן הוא מאפשר גם אחיזה נוחה כשאפשר להכניס את היד ברווח הנוצר מהרגלית.

הוא נצמד באמצעות מדבקה המתאימה לשבת על החלק האחורי של הטלפון כשעוביו דקיק מאוד. במקרים בהם חיפוי המכשיר עשוי מזכוכית יש להשתמש במדבקה המצורפת כדי למנוע מצב שהדבק ייחלש.





עבור בעלי ה-iPhone 12 ומעלה מציעה החברה את Snap ON Phone Stand & Wallet, הנראה כמעט זהה ל-Moft X. ההבדל העיקרי הוא שהוא תומך תקן Magsafe של אפל (Apple) כך שהוא לא חייב הדבקה והוא נצמד מגנטית. מלבד זאת הוא גם משמש כארנק כשבתוכו מקום לעד 3 כרטיסים, כך שהוא מציע ערך מוסף.





לבסוף יש גם את MOFT O Snap Phone, שהוא הקטן בחבורה ונראה כמו עיגול קטן הנצמד לחלק האחורי. הוא מאפשר עבודה בזווית לאורך או לרוחב ומספק גם אפשרות לאחיזה נוחה יותר של הטלפון. המעמד נצמד מגנטית ותואם Magsafe למכשירי אפל ועבור שאר המכשירים אפשר להצמיד אותו באמצעות מדבקת מגנט.






המחירים

מעמד למחשב הנייד Invisible Laptop Stand נמכר ב-129 שקלים, מעמד הטאבלטים Moft X Tablet stand ב-199 שקלים, מעמד לטלפון עם ארנק לאייפון Moft X Phone stand ב-139 שקלים ומעמד העיגול לטלפון Moft O Snap&Grip ב-159 שקלים.

יש בנוסף גם מגנטים להצמדה לכל מקום כמו ה-Moft Magnetic Sticker המיועד לרכב (אבל לא רק) ב-59 שקלים או מדבקה רב שימושית Snap Phone Sticker ב-59 שקלים.

מוצרי מופט משווקים בישראל על ידי AMgroup עם אחריות לשנה ואפשר להשיג אותם באתר הרשמי.

50 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page